Dowiedz się więcej jak Generacja Z kupuje, na temat ich preferencji, o potrzebach i sposobach na ich zaspokojenie. Pobierając raport z badań, autostwa Działu Marketingu Duda-Cars, uzyskasz wiedzę na temat zmian w funkcjonowaniu rynku dóbr luksusowych. Kliknij tu i przejdź do lektury raportu.
"Klient tego segmentu oczekuje wysokiej jakości względem wybranego produktu czy usługi, jak również od całego procesu obcowania z marką. Generacja Z niejako redefiniuje pojęcie luksusu, spoglądając poprzez pryzmat swoich preferencji zakupowych, wymagań, upodobań. Z wielką przyjemnością przedstawiam Wam raport, w którym dzielimy się zbiorem najbardziej aktualnych informacji oraz danych na temat transformacji pokoleniowej, jaką niesie ze sobą pokolenie Z. Poza zbiorem najbardziej aktualnych informacji oraz danych znajdziecie w raporcie analizę badań przeprowadzonych przez Duda-Cars na grupie reprezentatywnych przedstawicieli Generacji Z. Inspiracją do przeprowadzenia badań były chęć lepszego poznania preferencji młodych ludzi i wsłuchanie się w ich głos" - Jakub Dębski, Kierownik Marketingu Duda-Cars.